Společnost Anheuser – Busch InBev oslavila Světový den životního prostředí

Největší světová pivovarská společnost Anheuser-Busch InBev se již čtvrtým rokem připojila k oslavám Světového dne životního prostředí. Díky využívání přírodních zdrojů pro výrobu svých produktů  si společnost plně uvědomuje svou spoluzodpovědnost k životnímu prostředí, čemuž odpovídá i  hlavní motto společnosti: „stát se nejlepší pivovarskou společností v lepším světě.“ Z tohoto důvodu i tento rok zaměstnanci české pobočky AB InBev  působící jako business service centrum pro Západní Evropu od roku 2006 podpořili cíle spojené s podporou ochrany životního prostředí v následujících aktivitách jako:

 

 
´ Na kole do práce´ - zúčastnění zaměstnanci oprášili svá kola a s nadšením dojížděli po dobou 2 týdnů na kole do práce. Ostatní zaměstnanci na podporu životního prostředí využívali k přepravě hromadnou městkou dopravu.
´ Týden neholení´ - aktivita zaměřená na úsporu vody. . Tento model byl poprvé představen společností AB InBev ve Spojených státech v roce 2010 u příležitosti oslav Světového dne životního prostředí, který sklidil nebývalý úspěch. Jsme rádi, že tato iniciativa se stala pro AB Inbev  tradicí a tento rok se účastníci opět zavázali neholit se po dobu 2 týdnů a tím ušetřili 7 500 litrů vody.
´ Změř si tlak v pneumatikách – program zaměřený na snížení emisí CO2 a poskytnutí rad jak šetrně a ekologicky řídit. Zaměstnanci byli vyzváni si zkontrolovat tlak v pneumatikách, jelikož správný tlak snižuje spotřebu CO2 a paliva.
´Zelený/Modrý den pro charitu´ - aktivita spojená s dobrovolnou finanční sbírkou. Zaměstnanci na podporu oslav Světového dne životní prostředí přisli do práce v zeleném či modrém tričku a darovali libovolný finančí obnos. Sbírka byla darována evakuačnímu týmu Červeného kříže
Všem zúčastněným dobrovolníkům patří velké poděkování za perfektní spolupráci, dobrou zábavu, soudržnost a především pomoc, kterou přispěli nejen svému okolí, ale především životnímu prostředí. Úspěch této akce potvrdil zodpovědný přístup společnosti a  zaměstnanců k životnímu prostředí s cílém tyto aktivity pravidelně opakovat a tak přispět ke snu AB Inbev, stát se nejlepší pivovarskou společností v lepším světě.