Společnost Anheuser – Busch InBev uspořádala charitativní sběr oblečení pro Český červený kříž

Největší světová pivovarská společnost Anheuser-Busch  InBev, spravující portfolio více než 200 pivních značek,u nás nejznámější Stella Artois, Hoegaarden či Leffe, uspořádala charitativní činnost pro své zaměstnance. Ve dnech 26.3. – 30.3.  2012 probíhal dobrovolný sběr oblečení na pomoc lidem v nouzi. Charitativní akce probíhala v rámci projektu ´Better World´, zastřešující celoroční agendu charitativních činností a napomáhající společnosti naplnit cíl ´stát se nejlepší pivovarskou společností v lepším světě´.

 


Sběr oblečení byl určen pro Český červený kříž, humanitární občanské sdružení působící  v oblasti humanitární, sociální a zdravotní. Zaměstnanci společnosti Anheuser – Busch InBev zahájili sběr oblečení s velkým odhodláním a nadšením. Během jednoho týdne zvládli vysbírat 28 velkých krabic oblečení. V pátek 30.3. byla sbírka úspěšně zakončena a odvezena do Červeného kříže, který následně daroval vysbírané oblečení hasičskému sboru působící v městké části Praha 4.
 
Všem zaměstnancům, kteří se zapojili do sběru oblečení,  patří velký dík za skvělou práci. Zúčastnění svým aktivním přístupem opět prokázali odhodlanost přispět k naplnění cílů této společnosti - ´ Stát se nejlepší pivovarskou společností v lepším světě.