Společnost Anheuser- Busch InBev oslavila Den zodpovědného pití

  Největší světová pivovarská společnost AB InBev, spravující portfolio více než 200 pivních značek např. Stella Artois, Hoegaarden nebo Leffe  oslavila 21.9.2012 Den zodpovědného pití.

 

Hlavním cílem společnosti je stát se nejlepší pivovarskou společností v lepším světě. AB InBev pro realizaci svého snu aktivně využívá třech základních pilířů konceptu nazvaného ´Better World´v kterých podporuje:

• zodpovědnou konzumaci svých výrobků
• koncept udržitelnosti životního prostředí
• rozvoj komunity, ve které se společnost nachází

Společnost AB InBev si plně uvědomuje důležitost zodpovědného přístupu k alkoholu. Z tohoto důvodu vytvořila rozsáhlou kampaň nazvanou Beer responsilbe day (Den zodpovědného pití), která je každoročním vyvrcholením tohoto usílí.

Na této kampani se i tento rok podílely všechny pobočky společnosti AB InBev  po celém světě. Dobrovolnící z řad zaměstnanců BSC Prague neváhali a vyrazili také podpořit zmíněnou iniciativu. Během celé akce, která proběhla v prostorách business areálu V Parku, se rozdávaly letáky informující o zodpověném pití a zaroveň se distribuovalo nealkoholické pivo značky Stella Artois. Akce byla podpořena i společností World class, která se rozhodla do kampaně také zapojit.

Všichni zúčastnění svým aktivním přístupem prokázali odhodlanost přispět k naplnění snu společnosti – „Stát se nejlepší pivovarskou společností v lepším světě“.