Společnost Anheuser - Busch InBev se připojila k oslavám Světového dne životního prostředí

Největší světová pivovarská společnost Anheuser-Busch InBev,spravující portfolio více než 200 pivních značek (např. Stella Artois, Hoegaarden, Leffe) se již šestým rokem připojila k oslavám Světového dne životního prostředí. Díky využívání přírodních zdrojů pro výrobu svých produktů  si společnost plně uvědomuje svou spoluzodpovědnost k životnímu prostředí, čemuž odpovídá i  hlavní motto společnosti: „stát se nejlepší pivovarskou společností v lepším světě.“ 

Z tohoto důvodu i tento rok zaměstnanci české pobočky AB InBev  působící jako business service centrum pro Západní Evropu od roku 2006, podpořili cíle spojené s podporou ochrany životního prostředí v následujících aktivitách:

 
Týden neholení - zúčastnění zaměstnanci se i tento rok se zavázali neholit se po dobu jednoho týdne a tím ušetřili 6 958 litrů vody. Tato aktivita byla poprvé představena společností AB InBev ve Spojených státech v roce 2010 u příležitosti oslav Světového dne životního prostředí, která sklidila nebývalý úspěch. Jsme rádi, že tato iniciativa se stala pro AB Inbev  tradicí a i tento rok účastníci prokázali odhodlání snížit spotřebu vody.
 
Na kole do práce - sportovní nadšenci společnosti AB InBev osedlali svá kola a dojížděli do práce po dobu 1 měsíce  a společně ujeli 750km. Ostatní zaměstnanci na podporu snížení emisí využívali k přepravě hromadnou městkou dopravu.
 
Foto soutěž - zaměstnanci na podporu oslav Světového dne životní prostředí se rovněž zapojili do foto soutěže spojené s tématikou životního prostředí a produktů společnosti AB InBev. Vítězný snímek byl odměněn šekem v hodnotě 150 eur, který bude darován určené charitativní organizaci.
 
Všem zúčastněným dobrovolníkům patří velké poděkování za perfektní spolupráci, dobrou zábavu, soudržnost a především pomoc, kterou přispěli nejen svému okolí, ale především životnímu prostředí. Úspěch této akce potvrdil zodpovědný přístup společnosti a  zaměstnanců k životnímu prostředí s cílém tyto aktivity pravidelně opakovat a tak přispět ke snu AB Inbev, stát se nejlepší pivovarskou společností v lepším světě. 
 
Velké dík rovněž patří obchodním partnerům společnosti ABI InBev a to především společnostem Acitva spol. s.r.o. a ŠaSch s.r.o., které taktéž podpořili aktivity spojené s oslavou Světového dne životního prostředí a poskytli věcné dary ABI vítězům jednotlivých aktivit.