Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím
Právě se nacházíte:

WEB JLV V NOVÉM

18. 02 2011 | Společnost JLV se rozhodla více se přiblížit svým zákazníkům a modernizovat prostředky, kterými toho může dosáhnout. Své webové stránky tak optimalizovala, jasně oddělila jednotlivé brandy a kompletně vylepšila on-line služby.

Dnešní doba si vyžaduje rychlý přístup k těm správným a důležitým informacím. To si uvědomuje i JLV a chce této zákaznické poptávce vyhovět.

Novinkou je další a zcela nový informační kanál v podobě elektronického newsletteru, který je již plně v provozu. Do své schránky tak může každý zdarma dostávat aktuální jídelníčky restaurace Momento Vestibul, novinky z bageterie Pappata, ale i od jídelních nebo lůžkových vozů. Systém je velmi jednoduchý. Stačí se zaregistrovat k odběru těchto novinek na webových stránkách jednotlivých konceptů (www.jlv.cz, www.jidelnivozy.cz, www.luzkovevozy.cz, www.pappata.cz, www.vestibul.cz).

„Rozdělení původního společného webu www.jlv.cz, kde byly soustředěny informace o všech produktech nám dovoluje mnohem účelněji a efektivněji oslovit a komunikovat se zákazníky  cílových skupin jednotlivých značek“ Dodává obchodní a marketingový ředitel Jan Valeš

První registrovaní uživatelé si službu velmi pochvalují. Informace jim značně usnadňují život. Proto se společnost rozhodla i nadále pracovat na vývoji nových informačních a komunikačních technologií směrem k zákazníkům.

V prosinci 2009 proběhla změna názvu společnosti, z bývalých Jídelních a lůžkových vozů, a.s. se stalo JLV, a.s. K této změně vedlo dlouhodobé používání právě takto zkráceného názvu a zároveň další změny ve společnosti, které si týkaly hlubšího propojení spolupráce s dceřinými společnostmi, nové koncepce nákupu a jeho centralizace, úpravy v oddělení marketingu, nová pozice ředitele pro obchod a marketing a další.
Vzhledem k rozšíření působnosti v posledních letech a nárůstu mimokolejových aktivit, také koncepce dalšího vývoje společnosti propaguje jednotlivé oblasti podnikání tak, aby všichni začali JLV vnímat jako „deštník“ zastřešující mnoho různých produktů a nejen firmu působící v cateringu na kolejích. A tato informace vyplyne právě i z nových webových stránek.

http://www.jlv.cz

Diskuse

Čtěte více

Kulaté stoly pro ženy z Prahy 4 – podpora na jejich cestě za ekonomickou nezávislostí

Jste na rodičovské nebo mateřské dovolené a rády se setkáváte s dalšími ženami? Přijďte se inspirovat zkušenostmi dalších žen u kulatého stolu. V rámci podzimního běhu programu ...

Základní škola s mateřskou školou v Bzenově využívá environmentálně šetrný způsob vytápění

Základní škola s mateřskou školou v Bzenově v okrese Prešov na Slovensku je zaměřená na environmentální styl výchovy, který vede děti k aktivní účasti na ochraně a utváření zdravějšího životního ...

Zdravotnictví se vrací do normálu, lidé začínají dohánět zanedbané návštěvy

Posledních šest měsíců spousta lidí zanedbávala návštěvy lékaře a dávala přednost sociální distanci. Dle průzkumu České asociace farmaceutických firem (ČAFF) téměř třetina lidí omezila v době ...

Maloobjemový ohřívač vody TO získal ocenění za design BIG SEE Product Design Awards 2021

Společnost DZ Dražice, největší český výrobce ohřívačů vody a akumulačních nádrží, získala ocenění BIG SEE Product Design Awards 2021 za design elektrických ohřívačů vody TO 5.1 a TO 10.1. Tato ...

Pracovníci záchranné stanice jako kachní taxi

Mezi nejhojněji zastoupený druh vodního ptactva v Praze patří kachna. Je také jedním z nejčastějších pacientů pražské Záchranné stanice pro volně žijící živočichy. S jarem ...

 
.

Speciály

Naše magazíny

Novinky ze světa bydlení, aut, techniky ...

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO