Právě se nacházíte:

WEB JLV V NOVÉM

18. 02 2011 | Společnost JLV se rozhodla více se přiblížit svým zákazníkům a modernizovat prostředky, kterými toho může dosáhnout. Své webové stránky tak optimalizovala, jasně oddělila jednotlivé brandy a kompletně vylepšila on-line služby.

Dnešní doba si vyžaduje rychlý přístup k těm správným a důležitým informacím. To si uvědomuje i JLV a chce této zákaznické poptávce vyhovět.

Novinkou je další a zcela nový informační kanál v podobě elektronického newsletteru, který je již plně v provozu. Do své schránky tak může každý zdarma dostávat aktuální jídelníčky restaurace Momento Vestibul, novinky z bageterie Pappata, ale i od jídelních nebo lůžkových vozů. Systém je velmi jednoduchý. Stačí se zaregistrovat k odběru těchto novinek na webových stránkách jednotlivých konceptů (www.jlv.cz, www.jidelnivozy.cz, www.luzkovevozy.cz, www.pappata.cz, www.vestibul.cz).

„Rozdělení původního společného webu www.jlv.cz, kde byly soustředěny informace o všech produktech nám dovoluje mnohem účelněji a efektivněji oslovit a komunikovat se zákazníky  cílových skupin jednotlivých značek“ Dodává obchodní a marketingový ředitel Jan Valeš

První registrovaní uživatelé si službu velmi pochvalují. Informace jim značně usnadňují život. Proto se společnost rozhodla i nadále pracovat na vývoji nových informačních a komunikačních technologií směrem k zákazníkům.

V prosinci 2009 proběhla změna názvu společnosti, z bývalých Jídelních a lůžkových vozů, a.s. se stalo JLV, a.s. K této změně vedlo dlouhodobé používání právě takto zkráceného názvu a zároveň další změny ve společnosti, které si týkaly hlubšího propojení spolupráce s dceřinými společnostmi, nové koncepce nákupu a jeho centralizace, úpravy v oddělení marketingu, nová pozice ředitele pro obchod a marketing a další.
Vzhledem k rozšíření působnosti v posledních letech a nárůstu mimokolejových aktivit, také koncepce dalšího vývoje společnosti propaguje jednotlivé oblasti podnikání tak, aby všichni začali JLV vnímat jako „deštník“ zastřešující mnoho různých produktů a nejen firmu působící v cateringu na kolejích. A tato informace vyplyne právě i z nových webových stránek.

http://www.jlv.cz

Čtěte více

DZ Dražice přichází s komplexním řešením na cestě k energeticky soběstačné domácnosti

DZ dražice, největší český výrobce ohřívačů vody a výhradní dodavatel tepelných čerpadel NIBE, otevírá novou divizi DZ Solar pro fotovoltaická řešení, kterou reaguje na rostoucí zájem o ...

Podporou rodičovské dovolené pro všechny pomůžete rodičům využít jejich potenciál - ve váš prospěch

„Firmy by měly podporovat možnost čerpat rodičovskou dovolenou nejen pro ženy, ale i pro muže. Díky tomu bude jejich zapojení na pracovišti i v rodičovství rovnoměrnější.“

Genderově vyvážený management firem může být realita. Mars napoví, jak na to!

Firmy by měly usilovat o to, aby v jejich vedení měli rovnoměrné zastoupení ženy i muži. Jen tak budou totiž moci plně využít potenciál, který jednotliví členové vedení do firem přináší. Tohle ...

RE/MAX má za sebou úspěšný rok. Obrat vzrostl o více než 40 procent

Přestože již druhým rokem ovlivňuje ekonomické dění v Česku i ve světě pandemie koronaviru, trh s nemovitostmi stále posiluje a zájem firem ani jednotlivců neklesá. Realitní kancelář ...

Zájem o fotovoltaiku stále roste, důvodem je vysoká cena elektřiny

Energetický trh v posledních týdnech zasáhlo dramatické zvyšování cen elektřiny. Faktorů je hned několik – stále vyšší náklady na vstupy potřebné pro výrobu elektřiny, neustále dražší emisní ...

 
.

Speciály

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO